statystyki rowerowe bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy psyche.bikestats.pl

Powrót z pracy

Czwartek, 10 września 2009 | dodano:10.09.2009Kategoria do pracy
Powrót z pracy z przygodami...
Najpierw na moich oczach pod rowerzystkę przede mną wpadła dziewczyna, skończyło się na szczęście tylko potłuczeniami i obtarciami skóry (mam nadzieję...) oraz małym naprawianiem roweru. Pani, idąca ścieżką rowerową, miała za złe dziewczynie, że jeździ po niej rowerem. Pani chyba nie ma pojęcia o istnieniu ścieżek rowerowych i ich istocie... Pomogłam dziewczynie naprawić rower - łańcuch spadł i zaklinował się między zębatkami a częścią ramy.
Potem wpadła mi mucha do oka i uparła się, że tam właśnie zamieszka... To był moment, w którym pomyślałam ciepło o lusterkach rowerowych - na czuja nie byłam w stanie nic z tego oka wygrzebać; w końcu pomogło boczne lusterko zaparkowanego samochodu.
A ludzie na ścieżce, widząc jadącego NAPRZECIW nich rowerzystę, dzwoniącego, nie robią nic - stoją dalej jak gdyby nigdy nic i patrzą bezczelnie.
Stańcie tak kiedyś, moi kochani, naprzeciwko tira. Dane wycieczki: